kzant (kzant) wrote,
kzant
kzant

Другий етап

на дві-три секунди втримуємо педаль у положенні, що відповідає початкової стадії прослизання дисків зчеплення, одержуючи мінімум крутного моменту від двигуна, що виражається в плавному початку руху машини з мінімальною швидкістю.
Третій етап: змушуємо пружину дуже повільно й послідовно провести педаль по 10 міліметрам її шляху, відчуваючи кожен міліметр й орієнтуючись по плавному приросту швидкості руху автомобіля.
Четвертий етап: відчувши припинення приросту швидкості, просто забираємо ногу з педалі, надавши пружині можливість самостійно повернути педаль у верхнє положення.
____________________
Subscribe

  • Чи не здається Вам, що ми їдемо?!

    При цьому Ви зробили досить непоганий старт! Мотор не глухне, машина не стрибає! Так цього ми з Вами й домагалися, починаючи з першої сторінки…

  • Регулювати швидкість

    Тепер Вам залишається тільки руху машини своєю правою ногою, плавно працюючи педаллю газу. А зараз пропоную згадати всі правила роботи педаллю…

  • Чому так просто?

    Тому, що четвертий етап роботи педаллю зчеплення не припускає яких-небудь спеціальних дій водія. Як тільки Ви досягли третьої позиції, два диски…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments