kzant (kzant) wrote,
kzant
kzant

Чому так просто?

Тому, що четвертий етап роботи педаллю зчеплення не припускає яких-небудь спеціальних дій водія. Як тільки Ви досягли третьої позиції, два диски повністю з'єдналися й обертаються тепер разом без прослизання (мал. 33), що виражається в припиненні приросту швидкості автомобіля.
Хід педалі зчеплення між третьою й четвертою позицією можна назвати "вільним ходом", і тому водієві досить лише звільнити пружину педалі від опору з боку своєї ноги, і педаль сама повернеться у своє верхнє положення (у четверту позицію).
____________________


Subscribe

  • Чи не здається Вам, що ми їдемо?!

    При цьому Ви зробили досить непоганий старт! Мотор не глухне, машина не стрибає! Так цього ми з Вами й домагалися, починаючи з першої сторінки…

  • Другий етап

    на дві-три секунди втримуємо педаль у положенні, що відповідає початкової стадії прослизання дисків зчеплення, одержуючи мінімум крутного моменту від…

  • Регулювати швидкість

    Тепер Вам залишається тільки руху машини своєю правою ногою, плавно працюючи педаллю газу. А зараз пропоную згадати всі правила роботи педаллю…

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments